Bagahak Waterfall Lahad Datu Sabah 2.0 | Assalamualaikum & salam sejahtera. Hi, korang! Hari ni Murni nak sambung entri blog yang masih pending dari bulan November lagi. Pada 05/11/2023 Murni berpeluang sekali lagi hiking di Air Terjun Bagahak yang terletak di Daerah Lahad Datu. Korang boleh baca pengalaman Murni hiking bulan September sebelum ini [+] Bagahak Waterfall Lahad Datu Sabah

Bagahak Waterfall Lahad Datu Sabah 2.0

Sebab utama Murni join lagi sekali aktiviti hiking Bagahak Waterfall ni, sebelum ni Murni tidak berkesempatan langsung untuk naik di bahagian atas air terjun Bagahak. Aktiviti hiking kali ni Murni kurang ambil gambar dan video. Niat utama hanyalah menikmati alam saja haha. Gambar yang ada ni pun minta tolong dengan kawan untuk gambarkan saja.

Entri kali ni tak banyak yang hendak diceritakan sebab jalan cerita lebih kurang sama dengan pengalaman hiking sebelum ni. Cuci mata saja melihat gambar yang sempat diambil semasa hiking.

Balancing Rock Bagahak Waterfall Lahad Datu Sabah
Balancing Rock

Bagahak Waterfall Lahad Datu Sabah
Air Terjun Bahagak 1
Bagahak Waterfall Lahad Datu Sabah
Air Terjun Bagahak 2

Bagahak Waterfall Lahad Datu Sabah
Air Terjun Bagahak 2

Bagahak Waterfall Lahad Datu Sabah
Air Terjun Bagahak 2



@murnimohdyusof ๐˜”๐˜ฆ๐˜ฏ๐˜บ๐˜ข๐˜ต๐˜ถ ๐˜ฅ๐˜ฆ๐˜ฏ๐˜จ๐˜ข๐˜ฏ ๐˜ข๐˜ญ๐˜ข๐˜ฎ, ๐˜ฏ๐˜ช๐˜ฌ๐˜ฎ๐˜ข๐˜ต๐˜ช ๐˜ด๐˜ฆ๐˜ต๐˜ช๐˜ข๐˜ฑ ๐˜ฌ๐˜ฆ๐˜ช๐˜ฏ๐˜ฅ๐˜ข๐˜ฉ๐˜ข๐˜ฏ๐˜ฏ๐˜บ๐˜ข ๐Ÿ’ž . . . . . . #hiking #hikingadventures #waterfall #CapCut #fyp ♬ original sound - ๐™ˆ ๐™ ๐™‰ ๐™‰ ๐™„ ๐Ÿฅ€

Bagi Murni air terjun Bagahak ni sangat cantik dan mendamaikan jutaan rasa dalam hati. Kalau ada kesempatan di lain hari, teringin lagi nak ke sini. Baiklah, sampai sini saja perkongsian Murni mengenai Bagahak Waterfall Lahad Datu Sabah 2.0.