Cara Memakai Tudung Sekolah Awning Lembut Yang Betul | Assalamualaikum & salam sejahtera. Entri pada kali ni merupakan sambungan entri yang lepas berkaitan dengan [+] Tudung Sekolah Kanak-Kanak 2016. 

Cara Memakai Tudung Sekolah Awning Lembut Yang Betul
Tudung Sekolah Awning Lembut

Entri ini khas ditujukan kepada parents yang sudah pun membuat pembelian Tudung Sekolah Awning Lembut buat si Comel anda dan sesuai juga untuk bacaan umum. Murni akan kongsikan cara yang betul bagaimana puan menyarungkan Tudung Sekolah Awning Lembut untuk anak-anak puan.

Cara Memakai Tudung Sekolah Awning Lembut Yang Betul

Untuk pengetahuan puan, sebenarnya tudung awning lembut direka bukanlah untuk menggantikan tudung awning keras. Tetapi ianya merupakan inovasi dari tudung syiria. Apa yang membezakannya ialah jika sebelum ini kita perlu mengenakan anak tudung, sekarang tidak lagi. 

Awningnya telah dijahit terus dengan badan tudung agar lebih mudah disarungkan dan memberi keselesaan buat si pemakainya. Oleh itu, konsep pemakaiannya haruslah DITARIK ke belakang sedikit agar awningnya nampak bulat dan cantik.

Jika tidak DITARIK ke belakang, awningnya akan kelihatan tidak kemas dan kurang menarik.

JIka longgar, puan perlu menggunakan pin tudung untuk membuatkannya lebih kemas. Sekiranya puan pernah memakai tudung syria, sudah tentu puan ingat bagaimana tudung tersebut melekat dan selesa. kan?

Selamat mencuba tips ini :)

Bagi parents yang belum dapatkan lagi tudung ini:


Adakah puan ingin anak anda mencuba sendiri Tudung Sekolah Awning Lembut Istimewa TudungSiComel
  1. MUDAH di basuh
  2. Material Lycra LEMBUT
  3. SELESA dipakai
Klik butang "Dapatkan Sekarang" di bawah ini untuk ke halaman pembelian Tudung Sekolah Awning Lembut dan pelbagai pilihan warna tudung yang puan boleh dapati khas untuk si Comel puan.

Cara Memakai Tudung Sekolah Awning Lembut Yang Betul


.